Masz pytania odnośnie produktów?

ZADZWOŃ do Nas

Pojedyncze podskrzyniowe siłowniki wywrotu

Pojedyncze podskrzyniowe siłowniki wywrotu NUMMI TT i SUT mogą być wykorzystywane podczas wywrotu trójstronnego i tylnego. Modele te cechują się niewielkimi wymiarami, mogą więc być montowane nawet na ciasnym podwoziu współczesnych ciężarówek. 

Szybkie i trwałe

Ze względu na niewielkie rozmiary, siłowniki wywrotu TT i SUT są lekkie, więc prawie nie mają wpływu na ładowność ciężarówki. Objętość oleju hydraulicznego jest niewielka, co również ma wpływ na rozmiar i szybkość działania siłownika. Modele TT i SUT mogą być wykorzystywane do wywrotu trójstronnego, ponieważ siłownik jest połączony z podwoziem i skrzynią za pomocą gniazda obrotowego. Siłowniki są montowane w sposób pozwalający uniknąć obciążeń poprzecznych. Powyższa cecha oraz chromowanie twarde powierzchni gwarantują długi okres działania.

Do skrzyń o długości ponad 10 m

Oferta podskrzyniowych siłowników wywrotu NUMMI obejmuje modele do mniejszych pojazdów, jak również do przyczep o długości ponad 10 m. Wysokie ciśnienie pracy o wartości 280 barów zapewnia siłę udźwigu wystarczającą nawet w przypadku ciężkich skrzyń.

Łatwo dopasowujące się do różnych pojazdów i zastosowań

Konstrukcja podpory modelu TT ułatwia dopasowanie wysokości montażu. Mechanizmy wywrotu modeli TT i SUT różnią się podporą i ogranicznikiem kąta wywrotu skrzyni.

Podskrzyniowe siłowniki wywrotu NUMMI udowodniły swoją długotrwałą niezawodność i są obecnie jednymi z najczęściej wykorzystywanych mechanizmów wywrotu w Europie. 

Masz pytania odnośnie produktów?

ZADZWOŃ do Nas

NASI PARTNERZY

KONTAKT

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

    Zadzwoń

    Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube