JT, DF NUMMI STABILNOŚĆ DLA DŁUGICH ZABUDÓW I DUŻYCH ŁADUNKÓW

20160902_125416-300Stabilizowanie czołowe siłowniki wywrotu NUMMI zostały zaprojektowane nie tylko do podnoszenia, ale także do zapewnienia stabilności podczas przechylania. Z tego powodu są one odpowiednie do pojazdów z długimi zabudowami lub naczep wywrotek.

Maksymalizacja obciążenia osi przedniej

W modelach NUMMI JTC i JTD siłownik jest mocowany do zabudowy za pomocą ramion podnoszących, które wchłaniają drgania podczas transportu i umożliwiają ugięcie między zabudową a podwoziem. Z powodu tej metody mocowania potrzebna jest niewielka przestrzeń dla cylindra wywrotu między kabiną a nadwoziem. Pozwala to na przesunięcie zabudowy, aby w pełni wykorzystać wydajność przedniej osi. Różnicą między modelami JTC i JTD jest typ mocowania w dolnej części.

wp_20150611_modModel NUMMI DFC jest wyposażony w obudowę, z którą jest mocowana do zabudowy. Obudowa osłania przed zanieczyszczeniami wchodzącymi do cylindra podczas jazdy. Model DFC jest odpowiedni do długich zabudów i dużych obciążeń. Opatentowana konstrukcja obudowy i długie zakładki tulei cylindra zapewniają efekt stabilizujący podczas rozładunku.

Siłownik NUMMI DFE jest zamocowany u góry bezpośrednio do przedniej ściany zabudowy, a przednia ściana musi być nachylona. Ta metoda mocowania umożliwia lekkie obciążenie cylindra wywrotu, dając maksymalne obciążenie użytkowe. Model DFE ma podobne tuleje jak model DFC, dzięki czemu jest on również odpowiedni do ciężkich prac wymagających większej stabilności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *